5 Aralık 2012 Çarşamba

12/6 Hikayeler31 | Sex | Sex Hikaye | Sex hikayeleri | Seks Hikaye | Erotik Hikayeler

 
SHUTTING DOWN Feed My Inbox will be shutting down on January 10, 2013. To find an alternative service for email updates, visit this page.
 
     
    Hikayeler31 | Sex | Sex Hikaye | Sex hikayeleri | Seks Hikaye | Erotik Hikayeler    
   
Semih Boş durmuyor
December 5, 2012 at 5:41 PM
 
Ben 48 yaşında istanbulda hikaye serbest çalışan biriyim.Bizim alt kattaki komşumuzun narinmi narin bir kızı var okadar ki öpmeye kıyamazsın cinsinden. ama ben yaşı küçük olduğu için onunla ilgilenmiyordum vede çok güzel olduğu için bana yüz vermez diye düşünmüştüm. Bu arada kızın yaşı 25 minyon tipli hoşmu hoş bir kız. Bir gece evde yalnızken elektrikler gidiverdi baktım Apartman girişinden sigorta atmış çünkü herkesin elektriği var sadece bizim yok ki birde bir kat aşağıya indim bizim komşununda elektriği yok meğerse onlarında sigortası atmış.Komşu kızı kapıda göründü aşağıdaki sigortayı yapınca bizim dairenin iç sigortasınada bakabilirmisin dedi hikaye çünkü evde kimse yok bende anlamıyortum dedi. Neyse sigortaları yaptım komşu kızı gülerek sana hastayım demezmi. Bende ona bakire olmasaydın seninle negüzel iş tutardık dedim. Ne mahsuru var sende başka türlü tatmin edersin dedi nasıl yani dedim ve eteğini kaldırdı hikaye başladı amını okşamaya: ya arkadaşlar benim ayağım yerden kesildi. bilmiyorumki nasıl yumuldum ağzım yüzüm ıslak içinde kaldı. üç kezmi oldu beşkezmi oldu bağıra çağıra boşaldık. ogünden beri biryıldan buyana sık sık o beni ben onu dondurma gibi yalaşıyorduk ama geçen hafta nişanlandı ve buraya kadar dedi. sanıyorum artık bundan böyle nişanlısına yalatacak. ama beni kısada olsa çok mutlu etti çok teşekür ediyor ve bir ömür hikaye boyu mutluluk diliyorum. Türkiye nin her yerine herzaman gelebilirim yaş boy fizik önemli değil yeterki yalamama izin versinler. tüm yalatarak çıldırmak isteyen bayanlara duyurulur
Media Files
1%2B%25283%2529%2B%25282%2529.jpg (JPEG Image)
   
   
Moldovalı turist ile anım
December 5, 2012 at 5:40 PM
 
Merhaba arkadaslar oncelikle herkese selam ilk defa giriyorum bu sayfaya biraz bir kac bolum okudum cok hosuma gitti bende basimdan gecen guzel bir hikayeyi anlatmak ve sizlerle paylasmak istiyorum ben moskovada yasiyorum uc yildan beri yirmi dort yasindayim kizlar tarafindan begenilen biriyim bundan uc ay once ukranyali bir kizla tanismistim kiz okadar guzeldiki ama iliskimiz fazla uzun surmedi super fiziyi vardi bir altmis boyunda yesil gozlu balik etli sarisin biriondokuz yasinda bununla tanistiktan sonra arkadaslimiz cok iyiydi hergun is cikisindan alirdim onu bir ay elini tutmakla yetindim kendini cok agirdan satiyordu guzelligine guvenerek ama bana sokmuyordu gece gunduz onu arzuluyordum nezaman bunu sikecem diye birdende yuklenip hikaye elimden kacirmak istemiyordum dunyalaar guzelini tohumu ekersin tarlaya buyur olgunlasir kivamina geldigi zaman yersin ben hep bunu bekledim buyuk bir azimle birgun parkta gezerken bankta oturuyorduk ilkdefa kucagima oturmusu ogun karanlikta bir yerdi tas gibi kalcalari vardi elimle sardim belini ipince beli vardi kucagimda sakalasirken benim aklim hep unun tas gibi gotundeydi nezaman sikerim diye dusunuyordum oda bunu istiyordu yavas yavas yola geliyordu sarilip dudaklarina asildim kucucuk agzi vardi dudalari cok guzeldi ama aylarin verdigi sabirsizlik azginlik la oyle atesli opuyordumki seker gi yaliyordum operken goguslerine elimi attim hic tepki vermedi dedim tamam bekledigim an geldi ince siyah dekolteli bir badisi vardi ustunden soktum elimi sutyeni vardi icinde portakal buyuklugunde tas gibi goguslere daha once sanki hic el deymemis siktikca sikiyordum yavas yavas kafami eydim goguslerinin arasina soktum kafami hikaye yaliyordum sutyeninin ustunden inliyordu sesi tahrik etmeye baslamisti odun gibi olan yaragim pantolondan firlayacakti sanki farkina varmisti yaragimin kaltigindan ben halan yaliyordum goguslerini biyandanda oksayip gotunden tutup kucagima dogru cekiyordum baktimki is ilerliyordu kucagumda kalkan sisimin ustunde ileri geri gidip gelmeye baslamisti surtune surtune parkta bankin ustunde bosalmistim ve boyle olmaz dedim gel eve gidelim hemen kabul etti birkac bira aldim icerek eve gitmistim cunku evde zaman kaybi edemezdim eve geldigimizde kapiyi kapadir kapatmaz ustundeki siyah dekolteli badisini cikardim siyah bir sutyeni vardi yatirdim halinin ustune kaymak gibi vucudu vardi sutyenuni kenerlarindan gogsunu cikardim tam yarim saat ust tarafini yaladim opup kokluyordum artik ok yaydan cikmisti pantolonunu cikarmaya yoneldim duymesini cozerken hikaye kalbim duracak gibiydi pantolonu dar sitrecti pantolonunu soyarken bana yardim ediyordu ve sonunda istediklerime ulasmistim ortada uzanmis bir kilodu kalmisti kilodunu ustunden sicacik amcini yaliyordum dayanamayip onu da cikardim aman tanrim tertemiz piril piril yaladikca yaliyordum kasilmalari inlemeleri beni cildirtiyordu odayi onunsesiyle suslemistim birden beni itip ustume cikmisti ve daracik amcina kaymama saniyelr kalmisti birden sikimi alip amina surtup duruyordu bende alttan destekliyordum belinden tutup yaavas yavas basi girmeye basladi inim inim inliyordu iteledim kokune kadar cigliklari sarmisti hertarafi ustumde ziplayip duruyordu dayreler ciziyor beni resmen sikiyordu bende inim inim inliyordum ve yere yatirip domaltim gotu muhtesemdi arkadan daldin daracik amcina gidip gidip geliyordum ona turk yaragi nasil olur hava aldirmadan bakinali tufek gibi saydiriyordum nefesini dugumledim aciyla karisik sevk cigliklari beni dahada hizlandiriyordu ve titremeye basladim bosalirken hepsini agzina verdim bir damlasini yere dusurmeden hikaye yalayip yutuyordu ogun dort posta kaydim ondan sonraki gunler sik sik bulusup sikisiyorduk tabi turk yaragini tadini almisti ve bir ukranyali kiz turk erkeyinin gucunu ogrenmis oldu.niko5186@net.com
Media Files
a%2B%25284%2529.jpg (JPEG Image)
   
   
derste 31 çeken genç
December 5, 2012 at 5:39 PM
 
Ben ve arkadaşım hikaye lise son sınıf öğrencisiyiz.Malumunuz bu sene ö.s.s olduğu için edebiyat dersimiz biraz zayıf olduğundan 23yaşındaki genç bir okadar da güzel öğretmenimizden ders almaya karar verdik.bunun sonucunda hocamız bizi evinde ağırlamaya karar verdi.aslında biz dersi kafamızdan silmiş tamamen hocamızın o şahane bedenine kilitlenmiştik.sonunda beklediğimiz gün gelmişti ve ilk dersimize gittik.bizi sexi bir kıyafetle karşıladı okadar seksiydiki aletlerimiz hemen dikeliverdi.cok belli etmemeye çalışsakta hikaye kalkıklığının farkına varmıştı.ilk dersimize başladık başladık ama o müthiş bacaklar okadar tahrik ediyodu ki arkadaşımla sıra sıra tuvalete girmek zorunda kaldık.bir süre sonra tuvaletle bağlantılarımızı kestikten sonra derse geri döndük ama bizim dur durak bilmeyen o azgınlığımız devam ediyordu.Sonunda arkadaşım o beklenen hamleyi yaptı ve oturduğu yerden kalkarak hocanın o sexi yaratığın arkasına geçerek elini göğüslerine koyup okşamaya başladı.Hoca şoktan kurtulamamış olcak ki ağzını bile açamadı.Bende ondan cesaret alarak elimi eteğinin altından daldırdım ve o yumuşacık amcığını ovalamaya başladım.Okadar büyük bir haz vermiştik ki hocaya tek kelime bile hikaye etmeden bedenini bize teslim etti.hocamızın bakire olduğunu bu sırada öğrendik.am ve götü arasında okadar güzel şekilde gidip geliyoduk ki hoca hala ağzını açmadan sadece küçük tiz şeklinde iniltiler çıkartarak bize ayak uydurmaya çalışıyordu.bu işi daha önce hiç yapmamış birine rağmen bir insanı harika tatmin edebiliyordu.Hayatımızda yaşadığımız en güzel duygulardan birini onun şahane vücuduna boşalırken yaşamıştık.aradan bir hafta geçtikten sonra hocamız olucak tabi artık hocalıktan çıkıp bizim orospumuz haline gelen o müthiş kadını hergün sikmeye başladık artık bi sex canavarıydı biz bırakıyoduk o bizi tatmin ediyordu.şimdi 1. dönem bitmeden okulu terketti bize söylediği tek nedense sorunları olduğuydu.ve bidaha da hikaye onun gibi birini göremedik.
Media Files
1%2B%25287%2529%2B%25281%2529.jpg (JPEG Image)
   
     
 
This email was sent to 24karecreative.itiraf24@blogger.com.
Delivered by Feed My Inbox
PO Box 682532 Franklin, TN 37068
Account Login
Unsubscribe Here Feed My Inbox
 
     

6 yorum:

  1. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. Gizlilige önem veren bayanlar k.maraş 551 186 3657

    YanıtlaSil
  3. slm ankaradan vedat ben 39 yasım 1.76 boyum 76 kg ne istediğini bilen gizliliğe onem veren olgun genç evli bekar bayanlar ucuncu arayanlar arayın okumakla kalmayalım yaşayalım özele acık tel 0536 329 77 17 boş muhabbet edenler aramayın

    YanıtlaSil
  4. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen ve hertürlü fantazi arayan azgın atesli doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan maddi sorunu olmayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  5. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil

Spor Haber, Spor Haberleri, Spor Haberi