17 Aralık 2012 Pazartesi

12/18 Hikayeler31 | Sex | Sex Hikaye | Sex hikayeleri | Seks Hikaye | Erotik Hikayeler

 
SHUTTING DOWN Feed My Inbox will be shutting down on January 10, 2013. To find an alternative service for email updates, visit this page.
 
     
    Hikayeler31 | Sex | Sex Hikaye | Sex hikayeleri | Seks Hikaye | Erotik Hikayeler    
   
Dayımın tatlı kızı
December 17, 2012 at 12:45 PM
 
Benim dayımın kızı çok guzel hikaye bırgun dayım lara gıtım evde sibel vardı nabıyon emre dedi dayım evde degilmi dedim gel iceri 1.. 2 saat sonra gelecek dedi tamamdedim bende dus alıyordum dedi alsen dedim tamam dedi bende anahdar deliginden bakıyordum banyodan cıkıyordu bende emen hikaye uzerine atladım dur neyapıyorsun dedi sen cok guzelsın dedim tamam dur dedi ve kemerle elerini bagladım kelebek bıcagımı cıkardım seni oldururum dedim sikimi agzı na aldedim hayırdedi.oldururum dedim korktu sikimi yalamaya basladı yeter dedim bacaklarını ayırdım amcıcını ısladım yavas yavas sokmaya basladım ıyı gırmıyordo sikimi tukuruk ledım domal dedim birden abandım bagırdı sikim gırmeye basladı amcıgı yalama hikaye olmustu yeter diyordu amanafilehızlı hızlı solmaya basladım artık bosalacakyım bırden sikimi amından cıkarıp gotune soktum gotune bosaldım bu sefer hızlı hızlı gotune sokuyordum ben ikinciye bosaldım cok guzeldı devam etım amcıgına sokmaya basladım ucuncuye bosalacaktım agzına aldedim agzına bosalım,beraber dusaldık ben gıtım dayımın kızı16 ben 17 hikaye selamlarGönderen: SERSERİ
   
     
 
This email was sent to 24karecreative.itiraf24@blogger.com.
Delivered by Feed My Inbox
PO Box 682532 Franklin, TN 37068
Account Login
Unsubscribe Here Feed My Inbox
 
     

3 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. slm ankaradan vedat ben 39 yasım 1.76 boyum 76 kg ne istediğini bilen gizliliğe onem veren olgun genç evli bekar bayanlar ucuncu arayanlar arayın okumakla kalmayalım yaşayalım özele acık tel 0536 329 77 17 boş muhabbet edenler aramayın

    YanıtlaSil
  3. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil

Spor Haber, Spor Haberleri, Spor Haberi