13 Aralık 2012 Perşembe

12/14 Hikayeler31 | Sex | Sex Hikaye | Sex hikayeleri | Seks Hikaye | Erotik Hikayeler

 
SHUTTING DOWN Feed My Inbox will be shutting down on January 10, 2013. To find an alternative service for email updates, visit this page.
 
     
    Hikayeler31 | Sex | Sex Hikaye | Sex hikayeleri | Seks Hikaye | Erotik Hikayeler    
   
Köylü güzelim
December 13, 2012 at 12:43 PM
 
slm sevgili okuyucular ben size başımda gecen sene gelen bir sex anımı sezinle paylaşmak istiyorum ama gercekten gecek bir olay yaşadım komşumla benim adana tekir yaylasında evim var yazın oraya genelikle 3 aylıgına serindirdiye cıkarız ben evli 2 çoçugu olan yaşım.37 saglıklı ve sexsi seven biriyim herne ise asıl konuya gelim gecensene 5 ayda yaylaya evin tememizlemeye gitim yanımda birtane yaşı 45 olan bir bayan götürdüm ve komşum sait diye biri var oda geliniyle gelmiş komşu hoşgeldin dedi bende saol dedim bu kim dedim benim gelinimyaşı 19 vardı oglum 7 ay oldu evleneli şimdi 2 ay asker dedi gelin yanımızda kalıyor allah kavuştursun dedim ve işe başladık ama aklım gelinde kaldı boyu168veya170 var ve bakımlı çıvılcıvıl tabi en az 2 gün kalacaktık temizlik yapmaya devam etik saat11,30 a geliyordu ki komşuma seslendim komşu acıktık ne yapacaksınız öylenliyen yemek oda bilmiyorum dedi sen ne istersen yapalım dedi bende mangal yapalımı olur dedi tabiki yaylaya gidipte et yememezlik olmazdı peki dedi ozaman sen gel çarşıya git et al benim arabamla bende domatez ve ekmek alim dedim oda olur zaten bakkal yakı manavda ama kasap biraz uzak dı eski yolun kenarındaidi ondaka sonra geldi ve arabayı aldı ve kasaba giti en az45 dakkika gecikir aslında gidiş geliş yarım saat ama orda biliyordum takılır biraz sohpet eder neise komşum çıktı bende hemen benim evimdeki bayana bende manava gidiyorum dedimolur dedi zten kadın zavalı biri aklına gelemdi ben gelini skmek istiyorum komşumun evine gitim mahsuztan haberim yokmuş.gibi kayın baban gitimi dedim oda evet seni götürdü zanetim dedim oda yok zten gecikecek biraz işi varmış sevinim dedim kendi kendime o zaman gel seninle bakkala gidelim dedim oda olur özerin de bir tişort ve patızkadan biçama vardı hemen yola koyulduk baskkal evimizde yayan 15 dakkika ozak tır arada kiraz bahçeleri var dır biz bagçeden gecelim dedik bura kestirme dedim oda olur dedi yollu yarılamıştıki güzel östü dlu bir kiraz agacı vardı ama agacın altkızma tam olmamıştı agacın tepeleriğnde olmuş kiraz lar vardıgelinle tanışmıştık imi sızandı suzan kiraz yiyelimi dedim olur dedi ama agaca cıkmak lazım. oda bence dedi güzeler yokarda olur dedim sengel ben seni ayagında totim sen cık bende arkada cıkım dedim olur dedi ve agaca totundu bende arkasına gectim belinden totum biraz kaldırdım ama bayagı agırdır bede kosura bakma dedim sen biraz agırsın senin saglam totim döşersin dedim oda tamam dedi ve arkasına dayandım çok güzel yomuşak kıcı vardı dokundom oda gıtıklanıyormuş meyerse biraz kaldırdım aniden gölme tutu ve bene fırsat bu fırsat dedim tam yanaştım ve benim sikim götünün arasına girdi benim ki braz büyük ve kalın biçamazı inçe oldugundan tam kalmıştı ben biraz daha sarıldım oda bunu hisetiki hoşun gidiyordu çönkü ben yokarı itikçe oda kendisin aşagı bırakıyordı bu ara kendisi bayagı aşagı kaydı nefesim ensesinde hiz eti o ara bir oh çekti bende çezaret alarak nekadar yomuşak çildin var dedim oda öyledir dedi harikasın dedim ve ensesinde boynunu öptüm ve oda gözlerini kapatı bende daha cesaretlendim elile götünü sıktım çok hoşuna gitmiş ki kız hoşalandın galiba dedim evet çok güzel dedi ve hemen kendime dogru cevirdim dudaklarına yomuldum biraz öptüm oda birdakika dedi ne dedim öce sen benim kini yala dedi bende bir şartla bende seni arkadan ve önde istiyorum oda ne istersen yap ama biraz acele olsun yeterki bana sevk ver dedi olur dedim piçamasını çıkardım ve yomuldum tap taze ama beştaka yaladım kadın resmen geldi ondan sonra o benim sikimi yaladı bende önden ve arkada girdim çok zevk almıştık tekrar benim kini agzına aldı yaladı bana sen karışma dedi kendini bana bırak yalnız geldinmi agzımda çekme ben içmek istiyorum dedi ve devam eti harikaydı resmen bayıldım berde öyle geldim ve giyindik sen geri dön ben yalnız giderim dedim kayın baban srarsa bahçede gezdinm ded dedim olur yalnız devamını isterim dedi kocam askerden gelene kadar her yaz gelirim tamamı dedi tamam dedim ve 1 ay sonra tekrar devam ederiz dedi devamını diyer hikayemde anlatırım neler yaptık neler
   
     
 
This email was sent to 24karecreative.itiraf24@blogger.com.
Delivered by Feed My Inbox
PO Box 682532 Franklin, TN 37068
Account Login
Unsubscribe Here Feed My Inbox
 
     

1 yorum:

  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil

Spor Haber, Spor Haberleri, Spor Haberi