1 Kasım 2012 Perşembe

Komşumla ateşli gece lezbiyen sex hikayesi

merhaba bu bir lezbiyen sex hikayesi dir. Stresli bir iş günü geçirmiştim. Küveti köpük ve sıcak suyla doldurup; biraz şarap ve bir kadeh alarak kendimi suya bıraktım. Kadehler ve dakikalar ilerledikçe rahatlayarak, suların içinde, köpüklerle kayganlaşan vücudumu okşamaya başladım. İçimde coşkulu bir sevişme isteği uyanıyordu. Yavaş yavaş memelerime dokunup, meme uçlarımı okşamaya başladım. Okşadıkça tahrik oluyor, tahrik oldukça daha çok, daha derin dokunuyordum. Elim memelerinden göbeğime, kasıklarıma, bacaklarıma iniyordu sırayla. Daha fazla dayanamadım, parmaklarım klitorisimdeydi. Kendimden geçmiş bir halde klitorisimle oynuyor, parmaklarımı vajinama sokuyor, hızlanan hareketlerle orgazma ulaşmaya çalışıyordum. Bütün vücudum ürperiyordu. Zevk alıyordum kendimi tatmin etmeye çalışmaktan; ancak yetmiyordu. Parmaklarımı olabildiğince derinlere itiyordum. O sırada kapı çaldı... Memnuniyetsizce bornozumu giyip, kapıyı açtım. Gelen karşı komşuydu. Yeni evliydi ve kocasıyla kavga etmişti, biraz sohbete ihtiyacı vardı ve beni banyoda rahatsız etiği için utanmıştı. Yine de konuğumu içeri aldım. Hala köpüklüydüm ve kısa bornozumun altında çıplaktım . Salona geçtik, kırık kalpli konuğum da şarap tercih edebileceğini söyledi. Birlikte şarap içiyor; ağlayan, anlatan arkadaşımı teselli etmeye çalışıyordum. Ama hala içimde büyük bir cinsel arzu vardı, bastıramadığım. Aynı koltukta oturuyorduk. Memelerim sık sık açılan bornozumdan dışarı taşıyordu. Bir süre sonra ağlamalar gülüşmelere dönmüş, konğum gözlerini nemli bacaklarımdan, iri memelerimden alamaz olmuştu. Bu şekilde izleniyor olmak garip bir haz veriyordu bana; ama fark etmemiş gibi sohbete devam ediyordum.Konuğum aniden, dudaklarımı öpmeye başladı. Birkaç saniye süren şaşkınlıktan sonra; yumuşak, pembe, ıslak dudakları hissediyor olmaktan büyük bir haz aldım. Şehvetle arzuyla öpüşüyorduk. Her ikimiz için de ilkti bir kadınla öpüşmek. Düşünmüyor, sadece birbirimizi tadıyorduk. Çok hoşlanmıştım bu durumdan. Yumuşacık, tatlı bir tene dokunmak çok farklıydı. Salonu çilekli ruj, kırmızı şarap, kakaolu-vanilyalı banyo köpüğü ve kadın kokuları sarmıştı. Başdöndürücü bir hal almaya başlamıştı her şey. Bornozumu yere bıraktım omuzlarından. Komşumun kazağını çıkardım. Kazağın altından dokunulası küçük, diri memeler çıktı. Komşumun memelerini yalamaya başladım yaptığıma kendim de inanamadan. Küçük ısırıklar atıyor, iştahla emiyordum. Komşum tamamen çıplak kalana kadar öpüşerek, sevişerek baş döndürücü bu soyma-soyunma oyununu sürdürdük. İki büyülü varlık, iki kadın artık çırılçıplak birbirine kenetlenmiş çılgınca öpüşüyorduk. Beni halıya yatırdı. Boynumu, kulaklarımı, memelerini emiyor, eliyle vajinamı okşuyordu. Dilini vücudumda gezdirerek, aşağılara kayıyordu. Gittikçe artıyordu heyecanım. İçim kıpır kıpır, merakla, istekle bekliyordum az sonra olacakları.Klitorisime çıldırtıcı dil darbeleriyle dokunurken, parmağını vajinama sokmaya başladı. İnliyordum, her darbede soluk alıp verişim hızlanıyordu. Komşum, dilini, parmağını defalarca bana sokup çıkarıyor, ikimiz de sırılsıklam oluyorduk. Her defasında daha çok parmağını, olabildiğince içeri itiyor, beni zevkten deli ediyordu. Sanki ilk defa sevişiyormuşçasına, ilk defa beceriliyormuşçasına, bu narin eller beni çıldırtıyordu..Daha fazla adayanamadım ve inleyerek, haykırarak, sarsılarak orgazma ulaşıp, boşaldım sonunda. Bir süre sarmaş dolaş yerde kaldık. Üstümde sıcak, beyaz, ıslak bir beden vardı. Kalktım birden; odama gittim ve onu çağırdım. Gelince yatağıma yatırdım ve çekmeceden kocaman bir yapay penis çıkardım. Penisi gördüğünde gülümsedi. Yaşatacağım hazzı anlamıştı. Klitorisini emerken, elimdeki aleti içine sokuyordum. Zevk çığlıkları sırası bu defa ondaydı. Dev alet içine girip çıkıyor, memelerini emiyor, kasıklarını yalıyordum. Aleti sert hareketlerle, sonuna kadar sokuyordum. Komşum çığlıklar atarak, devam etmem için yalvarıyordu. Defalarca, durmadan, becerildikten sonra tireyerek boşaldı. Bu müthiş deneyimden sonra yarım kalan köpük banyoma beraber devam ettik. Köpüklerin içinde öpüşerek birbirimizi yıkadık. Ve gelecek günler ne getirecek bilmeden öpüşerek vedalaştık sevgili komşumla ;)

77 yorum:

  1. G.antep ve civari hos sohbet ve sex isteyen her yaştan bayanlar arayin..Guvenebilirsiniz Gizlilik önceligimdir.Araba ev mevcut. 26 yaşinda 179 boy atletik yapili ve oldukca yakisikliyim.Belirli şartlarda 3. Olurum. Ciddi,samimi,guvenilir olanlar..
    507 122 3135

    Not: gay ler aramayin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR WATSAP LİNEA VAR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

      Sil
    2. Mrb ben Onur olgun anlayışlı dostluga arkadaşlıga önem veren sekse düşkün biriyim.Duygularını hislerini arzularını paylaşmak isterseniz num 536 486 3348 arayın tanışalım.NOT:Sadece bayanlar...

      Sil
    3. Mrb ben Onur olgun anlayışlı dostluga arkadaşlıga önem veren sekse düşkün biriyim.Duygularını hislerini arzularını paylaşmak isterseniz num 536 486 3348 arayın tanışalım.NOT:Sadece bayanlar...

      Sil
    4. slm ben turgut istanbuldan olgun ve tecrübeli sikis. uzmaniyim 22 santimlik kalın ve damarli şemşiye kafasi gibi dört parmak kalın siyahi yarragimi yemek isteyen bayanlar arayabilir ıçinden hiç çikarmadan saatlerce simsiyah yartagimla sikerim gizlilige saygiliyim ev araba var sorun yok istediğiniz yere gelirim bu yarragimi yemek isteyen işte size firsaat 0531 517 92 79

      Sil
    5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    6. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

      Sil
    7. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

      Sil
    8. MERHABA BEN MARAZ SOYDAN BENİM İÇİN ÇİRKİN BAYAN YOKTUR İLGSİZLIĞİ MUTSUZLUĞU HAK ETMEYEN BAYAN VARDIR .)( EYER BENDE İLGİ VE MUTLUĞU HAKEDİYORUM DİYEN CESARETLİ BAYAN VARSA GELSİN MUTLU OLSUN ( NOT: BEN KENDİMİ KADINLARA ADAMIŞIM SANALCI ABAZA TEL DE İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN KADINLAR UZAK DURSUN DÜRÜST BAYANLARI SEVERİM SADECE CİDDİ BAYANLAR ( GÜVEN VE GİZLİK BENİM İÇİN ŞART YAŞADIĞIM İLİŞKİLERİM 1 SATLİK 1 GÜNLÜK 5 GÜNLÜK BİR AY 1 YIL VE ÖMÜR BOYU BEN VARIMDİYEN ( 25 ) İLE (55) YAŞ ARASI BAYANLAR (İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE SEVGİ İLGİSİ OLMAYAN SİZE DEĞER VERMEYEN SİZİ BİR MAL GİBİ GÖREN SADECE KENDİNİ DÜŞÜNEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCASI OLAN İLGİYİ SEVGİYİ AİLESİNDEN AKRABASINDAN ÇEVRESİNDEN GÖRMEYEN BAYANLAR ) HER TÜRLÜ İLGİYİSEVGİYİ MUTLULUĞU YAŞAMAK İÇİN MUTSUZ,EVDE YANLIZ KALAN KOCASI ŞEHİR VE YA YURT DIŞINDA OLAN EVLİ VE AÇIK TÜRBANLI HANIMLAR SİZ NE İSTERSENİZ ÖYLE OLACAK EVLİLİĞİNİZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ETKİLENMİYECEK MÜSAİT OLDUĞUNUZ ZAMAN ARARSINIZ ARAMADIĞIN ZAMAN ARIYIP RAHATSIZ ETMEM HERŞEY GİZLİ KALACAK) (ERKEĞE HASRET DUL AÇIK) VE YA (TÜRBANLI HANIMLAR) CANI İSTEYİPTE HAMİLE OLDUĞUNUZ İÇİN YANINIZA YAKINLAŞMAYAN YANLIZ KALAN HAMİLE BAYANLAR ( GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) GSM0:506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN HANIMLAR (İSTEMEYEN BAYAN VARSA ARAMAYA BİLİR SAYGI DUYARIM


      

      Sil
    9. MERHABA BEN MARAZ SOYDAN BENİM İÇİN ÇİRKİN BAYAN YOKTUR İLGSİZLIĞİ MUTSUZLUĞU HAK ETMEYEN BAYAN VARDIR .)( EYER BENDE İLGİ VE MUTLUĞU HAKEDİYORUM DİYEN CESARETLİ BAYAN VARSA GELSİN MUTLU OLSUN ( NOT: BEN KENDİMİ KADINLARA ADAMIŞIM SANALCI ABAZA TEL DE İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN KADINLAR UZAK DURSUN DÜRÜST BAYANLARI SEVERİM SADECE CİDDİ BAYANLAR ( GÜVEN VE GİZLİK BENİM İÇİN ŞART YAŞADIĞIM İLİŞKİLERİM 1 SATLİK 1 GÜNLÜK 5 GÜNLÜK BİR AY 1 YIL VE ÖMÜR BOYU BEN VARIMDİYEN ( 25 ) İLE (55) YAŞ ARASI BAYANLAR (İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE SEVGİ İLGİSİ OLMAYAN SİZE DEĞER VERMEYEN SİZİ BİR MAL GİBİ GÖREN SADECE KENDİNİ DÜŞÜNEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCASI OLAN İLGİYİ SEVGİYİ AİLESİNDEN AKRABASINDAN ÇEVRESİNDEN GÖRMEYEN BAYANLAR ) HER TÜRLÜ İLGİYİSEVGİYİ MUTLULUĞU YAŞAMAK İÇİN MUTSUZ,EVDE YANLIZ KALAN KOCASI ŞEHİR VE YA YURT DIŞINDA OLAN EVLİ VE AÇIK TÜRBANLI HANIMLAR SİZ NE İSTERSENİZ ÖYLE OLACAK EVLİLİĞİNİZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ETKİLENMİYECEK MÜSAİT OLDUĞUNUZ ZAMAN ARARSINIZ ARAMADIĞIN ZAMAN ARIYIP RAHATSIZ ETMEM HERŞEY GİZLİ KALACAK) (ERKEĞE HASRET DUL AÇIK) VE YA (TÜRBANLI HANIMLAR) CANI İSTEYİPTE HAMİLE OLDUĞUNUZ İÇİN YANINIZA YAKINLAŞMAYAN YANLIZ KALAN HAMİLE BAYANLAR ( GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) GSM0:506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN HANIMLAR (İSTEMEYEN BAYAN VARSA ARAMAYA BİLİR SAYGI DUYARIM


      

      Sil
    10. Sadece gizliliğe önem veren bayanlar tercihen k.maraş ve çevresi 551 186 3657

      Sil
    11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    12. ARAMADIĞINIZ SÜRECE ARAMAM RAHATSIZ ETMEM ASLA )MERHABA BEN MARAZ SOYDAN BENİM İÇİN ÇİRKİN BAYAN YOKTUR İLGSİZ MUTSUZ BAYAN VARDIR .)( İLGİ VE MUTLUĞU HAKEDİYORUM DİYEN BAYANLAR ( NOT: BEN KENDİMİ KADINLARA ADAMIŞIM SANALCI ABAZA TEL DE İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN KADINLAR UZAK DURSUN DÜRÜST BAYANLARI SEVERİM ADECE CİDDİ BAYANLAR ( MERHABA TÜM BAYANLAR BEN MARAZ SOYDAN YAŞIM 34 GİZLİK BENİM İÇİN ŞART YAŞADIĞIM İLİŞKİLERİM 1 SATLİK 1 GÜNLÜK 5 GÜNLÜK BİR AY 1 YIL VE ÖMÜR BOYU BEN VARIMDİYEN ( 25 ) İLE (55) YAŞ ARASI BAYANLAR (İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE GÜZEL SÖZLER SÖYLEMEYEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCASINDAN İLGİ GÖRMEYEN BAYANLAR) HER TÜRLÜ İLGİYİSEVGİYİ MUTLULUĞU YAŞAMAK İÇİN MUTSUZ,EVDE YANLIZ KALAN KOCASI ŞEHİR VE YA YURT DIŞINDA OLAN EVLİ VE AÇIK TÜRBANLI HANIMLAR SİZ NE İSTERSENİZ ÖYLE OLACAK EVLİLİĞİNİZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ETKİLENMİYECEK MÜSAİT OLDUĞUNUZ ZAMAN ARARSINIZ ARAMADIĞIN ZAMAN ARIYIP RAHATSIZ ETMEM HERŞEY GİZLİ KALACAK) (ERKEĞE HASRET DUL AÇIK) VE YA (TÜRBANLI HANIMLAR) CANI İSTEYİPTE HAMİLE OLDUĞUNUZ İÇİN YANINIZA YAKINLAŞMAYAN YANLIZ KALAN HAMİLE BAYANLAR ( GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) GSM0:506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN HANIMLAR (İSTEMEYEN BAYAN VARSA ARAMAYA BİLİR SAYGI DUYARIM.

      Sil
    13. ARAMADIĞINIZ SÜRECE ARAMAM RAHATSIZ ETMEM ASLA )MERHABA BEN MARAZ SOYDAN BENİM İÇİN ÇİRKİN BAYAN YOKTUR İLGSİZ MUTSUZ BAYAN VARDIR .)( İLGİ VE MUTLUĞU HAKEDİYORUM DİYEN BAYANLAR ( NOT: BEN KENDİMİ KADINLARA ADAMIŞIM SANALCI ABAZA TEL DE İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN KADINLAR UZAK DURSUN DÜRÜST BAYANLARI SEVERİM ADECE CİDDİ BAYANLAR ( MERHABA TÜM BAYANLAR BEN MARAZ SOYDAN YAŞIM 34 GİZLİK BENİM İÇİN ŞART YAŞADIĞIM İLİŞKİLERİM 1 SATLİK 1 GÜNLÜK 5 GÜNLÜK BİR AY 1 YIL VE ÖMÜR BOYU BEN VARIMDİYEN ( 25 ) İLE (55) YAŞ ARASI BAYANLAR (İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE GÜZEL SÖZLER SÖYLEMEYEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCASINDAN İLGİ GÖRMEYEN BAYANLAR) HER TÜRLÜ İLGİYİSEVGİYİ MUTLULUĞU YAŞAMAK İÇİN MUTSUZ,EVDE YANLIZ KALAN KOCASI ŞEHİR VE YA YURT DIŞINDA OLAN EVLİ VE AÇIK TÜRBANLI HANIMLAR SİZ NE İSTERSENİZ ÖYLE OLACAK EVLİLİĞİNİZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ETKİLENMİYECEK MÜSAİT OLDUĞUNUZ ZAMAN ARARSINIZ ARAMADIĞIN ZAMAN ARIYIP RAHATSIZ ETMEM HERŞEY GİZLİ KALACAK) (ERKEĞE HASRET DUL AÇIK) VE YA (TÜRBANLI HANIMLAR) CANI İSTEYİPTE HAMİLE OLDUĞUNUZ İÇİN YANINIZA YAKINLAŞMAYAN YANLIZ KALAN HAMİLE BAYANLAR ( GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) GSM0:506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN HANIMLAR (İSTEMEYEN BAYAN VARSA ARAMAYA BİLİR SAYGI DUYARIM.

      Sil
    14. k.maraş ve çevresi gizliliği önem veren bayanlar 551 186 3657

      Sil
    15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    16. Adana ve çevresinden Gizliliğe önem veren bayanlar yaş 33 boy 1.78 kilo 75 (541 688 1010

      Sil
    17. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın. Hislerimle hareket ederim. Sekse biraz düşkün doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece elit hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  3. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  4. Slm yozgattan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar. 0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz. Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ben Onur olgun anlayişli sekse duşkun biriyim duygularini hislerini benle paylaşmak isteyen ne istedigini bilen 25-35 yş arasi sadece bayanlar. guvenilir bir sirdaşliğa dostluga arkadaşliga ne dersiniz num 0536 486 3348 arayin pişman olmasiniz gizliye acik.whatsap var..............












    YanıtlaSil
  6. MERHABA, BEN BARIŞ 28 YAŞINDAYIM. ARKADAŞLIK VE SOHBET İÇİN BURDAYIM. WHATSAAP VE FACEBOOK 'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI, CİCİ,SEMPATİK BAYANLAR TERCİHİM İSTANBUL MALTEPE 'DE YAŞIYORUM. YAŞINIZ FARKETMEZ KENDİNE ÖZGÜ BİR BAYAN OLURSA SEVİNİRİM. - 0539 838 42 25 - HOŞÇAKALIN....

    YanıtlaSil
  7. Slm azgın doyumsuz evli dul gençkızlar karısını siktirip zevk alan beyler ben sikiciniz serkan 19 santim ve kalın sikimle sizleri beklerim 05534998625

    YanıtlaSil
  8. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP VE SKYPE OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ben hakan özgürum yalnız yaşıyorum her türlü arkadaşlığa açığım seks ve fantazide sınır tanımam yeterki panter ateşli olsun yatakta kacmayacak zevkin doruklarına birlikte çıkarız varmısın çılgınlık yapmaya tatlım ateşli güzel sevisirim özel biriyim evli çiftler üçüncü olurum grup seks yapmak isteyen bayanlar zengin bayanlar dul bayanlar azgın bayanlar tek bayanlar lez bayanlar bulutlar üzerinde uçmak isteyen ateşli mutsuz bayanlar kaçamak yapmak isteyen evli bekar dul boşanmış bayanlar şehir fark etmez önemli olan karşılıklı mutluluk zevkler ve renkler tartışılmaz bir telefon kadar yakınım mesajları bekliyorum 0531 561 02 90

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ben tolga gercekten ilişki yaşamak isteyen evli dul bekar her yaştan hanımlar numaram 0507 501 35 55 arayın mutluluğa ulaşın yarim kalmamak garanti gizlilik önemli sadece ciddi bayanlar ( resim bana ait )

    YanıtlaSil
  11. geciktirici sprey

    Türkiyenin en kapsamlı geciktirici ve geciktirici sprey sitesi Geciktirici Market, Cinsel Sorunlar ve erken boşalmalar hakkında bilgi veren websitesidir.
    geciktirici sprey
    stag geciktirici sprey

    YanıtlaSil
  12. MERHABA BEN UĞUR 28 YAŞINDA İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM DENEYİMLİ BİR AKTİF OLARAK EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURDAYIM. RESİMLERIMİ WHATSAAP VE FACEBOOK'TA GÖREBİLİRSİNİZ. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİR KİŞİYİM. EŞİNİZİ YATAKTA MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU ETMEK SIZİNDE HAKKINIZ. ( ( 0546 807 06 65 ) ) HOŞÇAKALIN....
    ( LÜTFEN CİDDİ OLANLAR ARASIN....)

    YanıtlaSil
  13. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  14. MERHABA BEN BARIŞ 28 YAŞINDAYIM. ARKADAŞLIK VE SOHBET İÇİN BURDAYIM. WHATSAAP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI, CİCİ,SEMPATİK BAYANLAR TERCİHİM. İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. YAŞINIZ FARKETMEZ KENDİNE ÖZGÜ BİR BAYAN OLURSA SEVİNİRİM. - 0546 835 34 10 - HOŞÇAKALIN....

    YanıtlaSil
  15. Merhaba ben Kayseri den yaşar olgun biriyim yalnızlık çeken evli ve dul bayanlar tanışmak isterseninz arayın NOT EVLILERE ÜÇ OLURUM DEGISIK FANTEZI ISTEYEN EVLILERDE ARAYABILIR 05310881126 gizlilik önemli CEKINMEDEN RAHATLIKLA ARAYIN YADA SMS GONDERIN seskte sınır yoktur 05310881126

    YanıtlaSil
  16. HERKESE MERHABA; BEN BARIŞ 28 YAŞINDA İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM İSTANBUL ÇEVRESİNDE TATLI, CİCİ, SEMPATİK DAİMA NEŞELİ BİR BAYAN İLE ARKADAŞLIK ETMEK İSTİYORUM. YAŞINIZ FARKETMEZ HOŞÇAKALIN. 0546 835 34 10

    YanıtlaSil
  17. Syn Bayanlar Mhrb Ben İstanbuldan Mustafa) yeşil gözlü 179 boyunda yakışıklı.Gizliliğe çok önem veren Zengin Fakir ayırt etmeyen .Zevk düskünü Ateşli gecelere Sıcak saatlere Doyumsuz zevklere karsılılıklı dürüstlüğe önem veririm.Ben bu iş için yaratılmışım (Sex Makineniz.)TEL 0546 473 59 14Reel Sex
    (Evli beyler evli bayanlar)ilgi alanım

    YanıtlaSil
  18. Mrb hanimlar hanim efendiler ben samsunlu seks patneriniz jigolonuz cengiz siz bayanlar sinirsiz seks fantazi gurup seks isteyen her yastan bayanlar ciftler hadi bekliyorum mutlu bir seks yapmak isteyenler arayin goruselim samsun disi aramasin yalniz samsunlu bayanlar ciftler arayabilir05412750148

    YanıtlaSil
  19. Mrb hanimlar hanim efendiler ben samsunlu seks patneriniz jigolonuz cengiz siz bayanlar sinirsiz seks fantazi gurup seks isteyen her yastan bayanlar ciftler hadi bekliyorum mutlu bir seks yapmak isteyenler arayin goruselim samsun disi aramasin yalniz samsunlu bayanlar ciftler arayabilir05412750148

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. MERHABA BEN BARIŞ İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM 28 YAŞINDA KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM TATLI CİCİ SEMPATİK BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM GÜZEL VAKİT GEÇİRMEK SİZİN GİBİ TATLI BAYANLARINDA HAKKI YAŞINIZ FARKETMEZ HOSÇAKALIN ( 0546 835 34 10 )

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. Merhaba Hatay'dan Volkan ben 27 yaşında hafif esmer kişisel hijyenine çok önem veren kaslı vücut yapısına sahip, kişisel fitness antrenörü olarak hizmet veriyorum. kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen açık sözlü net bir erkeğim. Olgun kadınlardan çok hoşlanıyorum. Gizliliğe aile kavramına çok dikkat ederim, benimle yaşanan benimle sır olarak kalır üçüncü bir ağızdan asla duyamazsınız özelimi paylaşmayı seven biri değilim. Benimle tanışmak isteyen bayanlardan öncelikli ricam açık sözlü net olmaları, iyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın yalana asla tahammülüm yoktur. Benim sizin için hissettiklerim sizin de benim için hissettikleriniz başlangıçta çok önemlidir. Sekse biraz düşkün doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama Bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Olgun ve mutsuz yalnız bayanlar şimdi kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  24. MERHABA BEN BARIŞ İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM 28 YAŞINDA KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM TATLI CİCİ SEMPATİK BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM GÜZEL VAKİT GEÇİRMEK SİZİN GİBİ TATLI BAYANLARINDA HAKKI YAŞINIZ FARKETMEZ HOSÇAKALIN ( 0546 835 34 10 )

    YanıtlaSil
  25. Merhaba ben Eskişehirden Kenan yaş 48 çılgın bayanlar ve evli çiftler arayın görüşelim 05434900991

    YanıtlaSil
  26. Merhaba ben Eskişehirden Kenan yaş 48 çılgın bayanlar ve evli çiftler arayın görüşelim 05434900991

    YanıtlaSil
  27. MERHABA, BEN BARIŞ 28 YAŞINDAYIM. ARKADAŞLIK VE SOHBET İÇİN BURDAYIM. İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. WhatsApp VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ SEMPATİK KENDİNE ÖZGÜ BİR BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM. YAŞ ÖNEMLİ DEĞİL. 0546 835 34 10 HOŞÇAKALIN....

    YanıtlaSil
  28. Slm lezler arayın tanışalım 05350765059

    YanıtlaSil
  29. HERKESE MERHABA,
    BEN BARIŞ İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. YAŞIM 28 WhatsApp ve FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ.
    NEŞELİ VE SEMPATİK BAYANLAR İLE ARKADAŞLIK İÇİN BURDAYIM. GÜZEL VE HOŞ SOHBETLER SİZ GÜZEL BAYANLARINDA HAKKI. YAŞINIZ FARKETMEZ HOŞÇAKALIN. 0546 835 34 04

    NOT= GAYLER ARAMASIN KALP KIRMAYA GEREK YOK.

    YanıtlaSil
  30. Merhaba Adana''dan Mehmet ben 27 yaşında hafif esmer kişisel hijyenine çok önem veren kaslı vücut yapısına sahibim, kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen açık sözlü net bir erkeğim. Olgun kadınlardan çok hoşlanıyorum. Gizliliğe aile kavramına çok dikkat ederim, benimle yaşanan benimle sır olarak kalır üçüncü bir ağızdan asla duyamazsınız özelimi paylaşmayı seven biri değilim. Benimle tanışmak isteyen bayanlardan öncelikli ricam açık sözlü net olmaları ve Adana veya çevre illerde olmaları. iyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın yalana asla tahammülüm yoktur. Benim sizin için hissettiklerim sizin de benim için hissettikleriniz başlangıçta çok önemlidir. Sekse biraz düşkün doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama Bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Olgun ve mutsuz yalnız bayanlar şimdi kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  31. MERHABA BEN MARAZ SOYDAN BENİM İÇİN ÇİRKİN BAYAN YOKTUR İLGSİZLIĞİ MUTSUZLUĞU HAK ETMEYEN BAYAN VARDIR .)( EYER BENDE İLGİ VE MUTLUĞU HAKEDİYORUM DİYEN CESARETLİ BAYAN VARSA GELSİN MUTLU OLSUN ( NOT: BEN KENDİMİ KADINLARA ADAMIŞIM SANALCI ABAZA TEL DE İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN KADINLAR UZAK DURSUN DÜRÜST BAYANLARI SEVERİM SADECE CİDDİ BAYANLAR ( GÜVEN VE GİZLİK BENİM İÇİN ŞART YAŞADIĞIM İLİŞKİLERİM 1 SATLİK 1 GÜNLÜK 5 GÜNLÜK BİR AY 1 YIL VE ÖMÜR BOYU BEN VARIMDİYEN ( 25 ) İLE (55) YAŞ ARASI BAYANLAR (İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE SEVGİ İLGİSİ OLMAYAN SİZE DEĞER VERMEYEN SİZİ BİR MAL GİBİ GÖREN SADECE KENDİNİ DÜŞÜNEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCASI OLAN İLGİYİ SEVGİYİ AİLESİNDEN AKRABASINDAN ÇEVRESİNDEN GÖRMEYEN BAYANLAR ) HER TÜRLÜ İLGİYİSEVGİYİ MUTLULUĞU YAŞAMAK İÇİN MUTSUZ,EVDE YANLIZ KALAN KOCASI ŞEHİR VE YA YURT DIŞINDA OLAN EVLİ VE AÇIK TÜRBANLI HANIMLAR SİZ NE İSTERSENİZ ÖYLE OLACAK EVLİLİĞİNİZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ETKİLENMİYECEK MÜSAİT OLDUĞUNUZ ZAMAN ARARSINIZ ARAMADIĞIN ZAMAN ARIYIP RAHATSIZ ETMEM HERŞEY GİZLİ KALACAK) (ERKEĞE HASRET DUL AÇIK) VE YA (TÜRBANLI HANIMLAR) CANI İSTEYİPTE HAMİLE OLDUĞUNUZ İÇİN YANINIZA YAKINLAŞMAYAN YANLIZ KALAN HAMİLE BAYANLAR ( GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) GSM0:506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN HANIMLAR (İSTEMEYEN BAYAN VARSA ARAMAYA BİLİR SAYGI DUYARIM


    

    YanıtlaSil
  32. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik yas sınırın yok BAYANLAR

    YanıtlaSil
  33. Bir kadını mutlu etmek için kelimeler yeter.
    Bazı şeyleri sadece hiç tanımadığın biriyle konuşabilirsin.
    Arayın paylaşalım. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  34. İstanbul asya murat ben sex fantazi kaçamak macera heyacan ve daha fazlası için arayın veya mesaj atin bayanlar bekliyorum 05468842185

    YanıtlaSil
  35. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik yas sınırın yok BAYANLAR

    YanıtlaSil
  36. Merhaba ben ali 35 YS ankaraliyim ankaradan mutlu olmak isteyen evliciftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir mutluluğunuz mutluluğumdur

    YanıtlaSil
  37. TATLI, CİCİ, SEMPATİK BAYANLAR MERHABA....

    HERKESE SELAM, BEN KAAN 29 YAŞINDA İSTANBUL BOSTANCI'DA YAŞIYORUM. HAYATI DOLU DOLU EĞLENCELİ YAŞAMAK İSTEYEN HER YAŞTAN BAYANLAR İLE ARKADAŞLIK KURMAK İSTİYORUM.
    RESİMLERİMİ FACEBOOK VE WHATSAPP'TA GÖRMENİZ MÜMKÜN.
    LÜTFEN KENDİNİ VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN BAYAN ARKADAŞLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM.
    -- HAYALLERİNİZİ YAŞAMANIN ZAMANI --
    HOŞÇAKALIN 0551 167 05 95

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARAMADIĞINIZ SÜRECE ARAMAM RAHATSIZ ETMEM ASLA )MERHABA BEN MARAZ SOYDAN BENİM İÇİN ÇİRKİN BAYAN YOKTUR İLGSİZ MUTSUZ BAYAN VARDIR .)( İLGİ VE MUTLUĞU HAKEDİYORUM DİYEN BAYANLAR ( NOT: BEN KENDİMİ KADINLARA ADAMIŞIM SANALCI ABAZA TEL DE İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN KADINLAR UZAK DURSUN DÜRÜST BAYANLARI SEVERİM ADECE CİDDİ BAYANLAR ( MERHABA TÜM BAYANLAR BEN MARAZ SOYDAN YAŞIM 34 GİZLİK BENİM İÇİN ŞART YAŞADIĞIM İLİŞKİLERİM 1 SATLİK 1 GÜNLÜK 5 GÜNLÜK BİR AY 1 YIL VE ÖMÜR BOYU BEN VARIMDİYEN ( 25 ) İLE (55) YAŞ ARASI BAYANLAR (İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE GÜZEL SÖZLER SÖYLEMEYEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCASINDAN İLGİ GÖRMEYEN BAYANLAR) HER TÜRLÜ İLGİYİSEVGİYİ MUTLULUĞU YAŞAMAK İÇİN MUTSUZ,EVDE YANLIZ KALAN KOCASI ŞEHİR VE YA YURT DIŞINDA OLAN EVLİ VE AÇIK TÜRBANLI HANIMLAR SİZ NE İSTERSENİZ ÖYLE OLACAK EVLİLİĞİNİZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ETKİLENMİYECEK MÜSAİT OLDUĞUNUZ ZAMAN ARARSINIZ ARAMADIĞIN ZAMAN ARIYIP RAHATSIZ ETMEM HERŞEY GİZLİ KALACAK) (ERKEĞE HASRET DUL AÇIK) VE YA (TÜRBANLI HANIMLAR) CANI İSTEYİPTE HAMİLE OLDUĞUNUZ İÇİN YANINIZA YAKINLAŞMAYAN YANLIZ KALAN HAMİLE BAYANLAR ( GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) GSM0:506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN HANIMLAR (İSTEMEYEN BAYAN VARSA ARAMAYA BİLİR SAYGI DUYARIM.

      Sil
    2. ARAMADIĞINIZ SÜRECE ARAMAM RAHATSIZ ETMEM ASLA )MERHABA BEN MARAZ SOYDAN BENİM İÇİN ÇİRKİN BAYAN YOKTUR İLGSİZ MUTSUZ BAYAN VARDIR .)( İLGİ VE MUTLUĞU HAKEDİYORUM DİYEN BAYANLAR ( NOT: BEN KENDİMİ KADINLARA ADAMIŞIM SANALCI ABAZA TEL DE İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN KADINLAR UZAK DURSUN DÜRÜST BAYANLARI SEVERİM ADECE CİDDİ BAYANLAR ( MERHABA TÜM BAYANLAR BEN MARAZ SOYDAN YAŞIM 34 GİZLİK BENİM İÇİN ŞART YAŞADIĞIM İLİŞKİLERİM 1 SATLİK 1 GÜNLÜK 5 GÜNLÜK BİR AY 1 YIL VE ÖMÜR BOYU BEN VARIMDİYEN ( 25 ) İLE (55) YAŞ ARASI BAYANLAR (İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE GÜZEL SÖZLER SÖYLEMEYEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCASINDAN İLGİ GÖRMEYEN BAYANLAR) HER TÜRLÜ İLGİYİSEVGİYİ MUTLULUĞU YAŞAMAK İÇİN MUTSUZ,EVDE YANLIZ KALAN KOCASI ŞEHİR VE YA YURT DIŞINDA OLAN EVLİ VE AÇIK TÜRBANLI HANIMLAR SİZ NE İSTERSENİZ ÖYLE OLACAK EVLİLİĞİNİZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ETKİLENMİYECEK MÜSAİT OLDUĞUNUZ ZAMAN ARARSINIZ ARAMADIĞIN ZAMAN ARIYIP RAHATSIZ ETMEM HERŞEY GİZLİ KALACAK) (ERKEĞE HASRET DUL AÇIK) VE YA (TÜRBANLI HANIMLAR) CANI İSTEYİPTE HAMİLE OLDUĞUNUZ İÇİN YANINIZA YAKINLAŞMAYAN YANLIZ KALAN HAMİLE BAYANLAR ( GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) GSM0:506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN HANIMLAR (İSTEMEYEN BAYAN VARSA ARAMAYA BİLİR SAYGI DUYARIM.

      Sil
  38. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik BAYANLAR yas sinirim yok

    YanıtlaSil
  39. İstanbul ümraniye murat ben sex fantazi kaçamak macera heyacan ve daha fazlası için arayın veya mesaj atin bayanlar bekliyorum (gaylar ve erkekler) aslaa aramasin kalbini kırarım 05468842185

    YanıtlaSil
  40. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen ve hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  41. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen ve hertürlü fantazi arayan azgın atesli doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan maddi sorunu olmayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  42. İstanbul umraniye bayanlar sex fantazi kaçamak macera heyacan ve daha fazlası icin arayın veya mesaj atin murat ben bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

    YanıtlaSil
  43. İSTANBUL ESENLERDEYIM YASIM 18 GENCIM HEYCANLI AGRESIFIM SEVISMEK ISTEYEN HER YASTAN BAYANLAR 0538 082 2884 ARAYIP YADA WHATSAPP TAN YAZABILIR

    YanıtlaSil
  44. `merhaba dünyanın engüzel bayanları sizler budünyada birgül kadar güzel incikadar deyerlisiniz. Eyer mutsuzsanız güvenilir gercek ve gizlilik içersinde arkadaş dost ilişki arayan hanfendilerle tanışmak isterim kocaeli 37bekarım arzu eden olgun mutsuz ve gercek sevgi güven mutluluk arayan buyursun sizleri mutlu etmek görevimizdir saygılar

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. Merhaba Adana''dan Doruk ben 27 yaşında hafif esmer kişisel hijyenine çok önem veren kaslı vücut yapısına sahibim, kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen açık sözlü net bir erkeğim. Olgun kadınlardan çok hoşlanıyorum. Gizliliğe aile kavramına çok dikkat ederim, benimle yaşanan benimle sır olarak kalır üçüncü bir ağızdan asla duyamazsınız özelimi paylaşmayı seven biri değilim. Benimle tanışmak isteyen bayanlardan öncelikli ricam açık sözlü net olmaları ve Adana veya çevre illerde olmaları. iyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın. Benim sizin için hissettiklerim sizin de benim için hissettikleriniz başlangıçta çok önemlidir. Sekse biraz düşkün doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama Bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Şimdi kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resim bana ait

    YanıtlaSil
  47. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil

Spor Haber, Spor Haberleri, Spor Haberi