9 Kasım 2012 Cuma

11/10 Hikayeler31 | Sex | Sex Hikaye | Sex hikayeleri | Seks Hikaye | Erotik Hikayeler

     
    Hikayeler31 | Sex | Sex Hikaye | Sex hikayeleri | Seks Hikaye | Erotik Hikayeler    
   
Dört Kişi birden zorla siktiler
November 10, 2012 at 4:12 AM
 
Merhaba hikayeler31.blogspot.com okuyucu sevgili azgın arkadaşlar.Ben Sevgi 29 yaşında 1.75 boyunda sarı saçlı ve mavi gözlü beyaz tenli bir kadınım. Küçük kardeşim Tufan yaz tatillerini geçirmek için yanıma gelir. Bu yazda yine yanıma gelmişti. Çalıştığım için onunla fazla zaman geçiremiyordum sadece akşamları birşeyler yapabiliyorduk. Bir akşam daha işten eve gelmiş yemeği hazırlamıştım amcak Tufan ortalıkta yoktu ve telefonuna da cevap vermiyordu. Bir saaten fazla olmuştu, telaşlanmaya başlamıştım, az snra kapı çaldı, hızla kapıyı açtım, gelen Tufan\'dı ama yüzü kan içindeydi. Çok fena dayak yemişti, hemen onu hastaneye götürdüm ve şikayette bulunduk. Aradan on gün geçmiş ama kimse bulunamamıştı. Pazar günü Tufan\'la alışverişe gittik, eve geri dönerken Tufan kendisine saldıranları gördü ve bana gösterdi, onları gittikleri yere kadar takip ettik ve eve döndük. Ertesi gün işten erken çıkıp onları takip ettiğim yere gittim. Ara sokakta küçük bir dükkandı, kapıyı açıp içeri girdim. hikayeler31.blogspot.com sayesnde sizlere yazmaktan keyif alıyorum. Ben: Merhaba, kimse yok mu Çocuk: Arkaya gelin Ben: Demek burdasınız Çocuk: Buyrun ne istemiştiniz. Ben: Ben geçenlerde tartışıp dövdüğünüz gencin ablasıyım Çocuk: Eeee ne istiyorsun, ayrıca hangi gencin ablasısın, her gün o kadar çok kişiyi pataklıyoruz ki Ben: Gelin kardeşimden özür dileyi ve olayı kapatalım Çocuk: Biz kimseden özür dilemeyiz, olay bizim için bitmiştir ve kardeşinde o dayağı hak etti Ben: Hepiniz gençsiniz, olmuş bir olay gelin konuyu kapatalım Çocuk: Kapatmazsak ne olucak Ben: Sizi şikeyet etmek zorunda kalıcam Çocuk: Ette görelim Ben: Peki madem öyle yakında görüşürüz. Bu sırada çocuk ayağa kalktı ve yanındaki üç arkadaşına döndü Çocuk: Tutun şunu Dördü birden etrafımı sardılar ve üzerime atıldılar. Karnıma, boşluğuma, sırtıma, bacaklarıma vurmaya başladılar, yere düştüm yerde de tekme atmaya devam ettiler. İki çocuk kollarımdan tutarak beni içeri ufacık bir odaya çektiler. Çocuk: Kapıları iyice kapattınız mı Çocuk: Evet kapattık, merak etme Ben: Bırakın beni Çocuk: Evet güzel bayan sana ne yapalım, güzel yüzüne zarar gelsin istemeyiz Ben: Lütfen bırakın beni Çocuk: Yatırın şunu Sırt üstü yere yatırıldım, çocuklardan biri üzerime oturdu, diğeri ellerimi başımın üzerine çekerek tuttu. Bir diğeri bacaklarımı tuttu ve kendi bacaklarının arasına aldı. Dördüncü çocuk, topuklu ayakkabılarımı çıkardı. Sonra çorabımı bileklerime kadar yırttı. Bacaklarımı tutan çocuk ayak bileklerimden sıkıca kavradı ve bacaklarımı kendi bacaklarının arasına iyice sıkıştırdı. Dördüncü çocuk eline sopa aldı, onu bir süre ayaklarımda gezdirdi ve başladı vurmaya Ben: Ahhhhh, yapmayın, ahhhhhh, durun, ahhhhh bırakın Çocuk: Nasıl hoşuna gitti mi Ben: Bırakın beni, ahhhhhh, ahhhh Çocuk: Sakin ol Ben: Ahhhhh, ahhhhhh, durun yapmayın Çocuk: Kardeşin gelsinde kurtarsın seni Ben: Lütfen yapmayın, ahhhhh Çocuk: Ne oldu canın mı yandı Ben: Ahhhh, ahhhhhhh, hayvanlar, ahhhhhh, bırakın beni Çocuk: Böyle kötü sözler ağzına hiç yakışmıyor Ben: Ahhhhh, ahhhhhhh, ahhhhhh Ben: Ahhhhh, yapmayın, ahhhhhh, durun, ahhhhh bırakın Çocuk: Nasıl hoşuna gitti mi Ben: Bırakın beni, ahhhhhh, ahhhh Çocuk: Sakin ol Ben: Ahhhhh, ahhhhhh, durun yapmayın Çocuk: Kardeşin gelsinde kurtarsın seni Ben: Lütfen yapmayın, ahhhhh Çocuk: Ne oldu canın mı yandı Ben: Ahhhh, ahhhhhhh, hayvanlar, ahhhhhh, bırakın beni Çocuk: Böyle kötü sözler ağzına hiç yakışmıyor Ben: Ahhhhh, ahhhhhhh, ahhhhhh Bayıltıncaya kadar vurdular. Ayıldığımda ise çırılçıplaktım ve beni bir kaç kez becermişlerdi. Uyandıktan sonra da beni sikmeye devam ettiler. Gonlara karşı gıkımı bile çıkaramadım. İşleri bitince de beni evimin önün atıp gittiler.
Media Files
tecavuz.jpg (JPEG Image)
   
     
 
This email was sent to 24karecreative.itiraf24@blogger.com.
Delivered by Feed My Inbox
PO Box 682532 Franklin, TN 37068
Account Login
Unsubscribe Here Feed My Inbox
 
     

1 yorum:

  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil

Spor Haber, Spor Haberleri, Spor Haberi