4 Kasım 2012 Pazar

11/5 Hikayeler31 | Sex | Sex Hikaye | Sex hikayeleri | Seks Hikaye | Erotik Hikayeler

     
    Hikayeler31 | Sex | Sex Hikaye | Sex hikayeleri | Seks Hikaye | Erotik Hikayeler    
   
Azgın Bakire kızı sikerken
November 4, 2012 at 10:50 PM
 
SLM ben beylik düzünde oturn 32 yaşlarında atletik yapıda sayılan bekar bir beyimm Y.Bosnada otobüse bineceğm yağmur nasıl yağıyor sanbahardı 10 dakikada gelecek otobüs 45 dakkada tırafiktenn anca gelebildi kendi kendime iyiki arabayla çıkmamışım diye avuturken birde böyle tırafikmi olur siktiğimin şehri diye söyleniyordum oto büse binmek herkez koşar adımla
tıka basa doldurdu bana yer kalmamıştı ilk basamağa çıktım kapı kapan mıyordu zarlo zorla itişe kakışa nasıl olduğunu bande anlamadım üste çıka bildim önümde 20 li yaşlarda 3 kız vardı biri taytlı biri mini etek altına tay diğerinde darbir kot pantolon kulaktan kulağa bişeyler söyleyip gülüşüyorlardı sonra biri yok dev diye sesli söyledi banamı söyledi yoksa kendi aralarındamı konuşşuyorlardı anlaayamadım tabi sonradan anlamay başlamıştım bu etekli olan omuzuma öyle bir dayanıyorduki yanındaki hadi dedi beni ittirerek direkle benim arama girdi arkamdaki amcayla sırt sırta verdiğimden kız cağız direkle kucağımın arasında bütünleşti kıcını bana öyle bir yasladıkı sikim anında kazık gibi oldu o hala hiç bir şey olmamış gibi arkadaşlarıyla kulaktan kula konuşup gülüşüyorlar 7 veya 8 dakika böyle gittikten sonra arkadaşı kulağına bişeyler fısıldadı surat şekli biraz asıldı ama arkadaşlarına bellide ettirmemeye çalışıyorlardı sonra birbirlerini ittirerek kendi aralarında dönüm kotlu bu sefer direkle arama girdi sikim zaten kazık gibiydi bu öne eğiliyordu sanki birbirlerine bakarak taktik veriyorlardı sikim kıçına öyle bir dayanıyorduki önümdekini orda becermemek için kendimi zor tutuyordum bir 10 dakka sonra taytlı olan kulağına bişeydedi anladığım kadarıyla oda istiyorduki doru anladım tekrar aralarında dönerek taytlı önüme geçti iyikide geçmişti bu hem kıçını bana doğru çıkartıp itiriyordu hemde tam oturması için kıçını yavaşca çaktırmadan sağa sola oynatıyordu inanılır gibi değildi 18 veya 19 cm lik yarrağım o daraçık inçecik taytına öyle bir yaslanıyorduki benimde gayretim sayesinde kıçını tam ortasına oturdu teninin bütün sıcaklığını hissediyordum yarrağımda tutunduğumdireğe elinin yarısı elimin üstüne doğru geleçek şekilde tuttu bitaraftan destek alıp elime bastırarak kıçını yarrağıma doğru ittiriyordu saçları ağzıma deyiyordu dudağımla kızın ensesi arasında 5 cm yoktu sıcak nefesimin tamamını kulaklarında boynunda bazen yan döndüğünde yanaklarında hafiften üflemem çıldırtmış olucaktıki bakışları kaymaya başlayım elini çeketimin içinde sokup kıçımı tırnaklarını geçirip kendine doğru bastırıyordu sol tarafımda onlar olduğundan ve içersi tıklım tıklım olduğundan millet zor nefes alıyordu kiimse farkında değil gibiydi nefes alışlarımız hızlandı nefesim artık onun boynuyla arasında 1 cm ya var ya yok artı nefesim üflemiyor çarpıyordu boynuna çok fena bir şekilde sarsılarak boşaldım öyle bir yaslandımki kıçının deliğine nerdeyse yarısını içeri soktum benim elime dudakları değip uzaklaşıyordu boşalmama rağmen sikim kazık gibi oldu arkadaşı kulağına bişeydedi oralı bile olmadı heralde yerdeğiştirelim yine gibi bir bütüngibi 2 0 dakikadan fazla gittik ama tahminime göre ve hareketlerimden anladığım kadarıyla benden daha beter bir durumdaydı anlattığımın olayın başıma geleceğini rüyamda görsem inanmazdım daha öncede tacize uğradım bayanlar tarfından ama böylesi inanılmaz bir biçimde zevkliydi benimle farlı fantaziler yaşamak isteyen bayanlar aramızda kalıcak 24 saat araya bilirsiniz görüşmek üzere :))))))
Media Files
azgin-bakire-hikayesi.jpg (JPEG Image)
   
     
 
This email was sent to 24karecreative.itiraf24@blogger.com.
Delivered by Feed My Inbox
PO Box 682532 Franklin, TN 37068
Account Login
Unsubscribe Here Feed My Inbox
 
     

3 yorum:

  1. Evet bayanlar dular arayin jigololuk yapayim size telefonum05448683847

    YanıtlaSil
  2. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen ve hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  3. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil

Spor Haber, Spor Haberleri, Spor Haberi