21 Eylül 2015 Pazartesi

hocamın ayakları




Bende oldum olası ayak fetişliği vardı.ben size bu yazımda başımdan geçmiş bir olayı anlatıcam.olay başımdan geçeli bir hafta oldu.biz tarih yazılısı oluyoduk.bende o gün kopya çekmeyi planlıyordum.ama hoca benim kopya çektiğimi anlayınca kağıdımı aldı(bu hocanında ayaklarına hayranımdır).


sınav çıkışı hocayla konuşmaya yanına gittim.hocaya yalvardım önünde diz çöktüm ama nafile kadın bana gözümden düştün diyor.ben ona son kez neolur köleniz oluyim dedim(hiç deyilse arayı düzeltelim).sonra sinsi bir gülüşle çıkışta benle gel dedi.benimde o arada yavrucak kalkmaya başladı.okul çıkışı arabasına bindim.banaarabada ilk verdiği emir topuklu ayakkabılarımı yalaydı.yalamaya başladım çok zevkliydi.


evine geldiğimizde ayakkabılarıyla eve girdi.ne bakıyorsun köpek ayakkabılarımın altını yalasana dedi.bende yaladım sonra bütün ayakkabılarını yalamamı emretti.ben zevkten ölüyordum.tarihçi bana bağırarak artık senin hocan değil efendinim dedi.sadece ayak kölem olucaksın dedi.nitekimde öyle oldu sırf ayaklarını yaladım.bana yere uzan dedive üstüme çıktı.neyapıyorsunuz efendim diye


sorunca suatıma sert bir telme geldi ve benim ayak tabanımı yalıycaksın dedi.bende yaladımtam 1 saat boyunca.süperdi.ikmizinde karnı acıkmışolucaktı ki içerden pasta . getir diye emir verdi.pastayı getirdim ve ayaklarıyla pastayı vıcık vıcık etti.sonra al busenin hakkın köle dedi.bende alırken ama ayaklarımıda yala dedi


ayaklarındaki pastayı 30 dakka boyunca yaladım.günün sonunda sana süprizim var dedi.çıkardı amını senin dedi.o an dünyalar benim oldu.olayın bu kadar gelişeceği aklımdan bile geçmedi.önce amını bi güzel parlattım sonra . amına çaktım.ve beni affetti ama istediği zaman ona giderim.

3 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevres

    YanıtlaSil
  3. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil

Spor Haber, Spor Haberleri, Spor Haberi